عایق رولی K-FLEX HT

عایق فوم الاستومری K-FLEX HT که از جنس اتیلن پروپیلن دی آن منومر EPDM می باشد، با هدف صرفه جویی انرژی در سیستم های خورشیدی خانگی و استفاده در برخی از صنایع خاص به بازار عرضه گردید. تحمل دمایی بالاتر تا دمای ۱۵۰+ از مهمترین ویژگی این عایق می باشد که در برخی از صنایع خاص مورد توجه قرار گرفته است. همچنین مقاومت در برابر اشعه فرابنفش UV در این عایق در مقایسه با K - FLEX ST بالاتر می باشد، اما همچنان توصیه می شود تا این عایق نیز در فضای باز با روکش استفاده شود.

جدول مشخصات فنی عایق ST FLEX-K

جدول مشخصات فنی عایق رولی HT

مشخصه فنی
نتایج
توضیحات
ضخامت استاندارد6-9-13-16-25- mm
عرض رول1000 mm
ماهیتاتیلن پروپیلن دی ان منومر

ضریب هدایت حرارت

(Termal conductivity-w/mk)

y=0.039    10'c

y=0.044    40'c

مطابق با استاندارد های ISO 8621  

EN 12667

درصد صرفه جویی انرژی65%=>94%
درصد صرفه جویی انرژی بر اساس ضخامت و شرایط اجرا در این محدوده متفاوت است
محدوده دمای کاری-40 --- +105برای دمای پایین تر از -20 درجه مشاوره با کارشناسان فنی شرکت ضروری است
عمر مفیذبیش از 30 سالاتنخاب ضخامت مطلوب و اجرای صحیح در عمر عایق موثر می باشد
واکنش در برابر آتشکندسوز و خود خاموش شونده Euroclass Eمطابق با استانداردهای EN 13501
ضریب جذب آب کوتاه مدتکمتر از 8% وزن اولیهمطابق با استانداردهای ASTM C209, EN 1207
مفاومت در برابر نفوذ بخار آبμ>3500
مطابق با استانداردهای DIN EN12086 , INSO 7299





محصولات مرتبط

محصولات مرتبط این محصول را می توانید ببینید




عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی 

در بین انواع عایق‌های حرارتی و برودتی، فوم عایق رولی الاستومریک از جمله عایق‌هایی است که به دلیل کارایی و کیفیت بسیار زیاد، مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد خريد عايق الاستومری رولي و یا اطلاع از قیمت عايق الاستومری رولي را دارید، می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. اگر هم به اطلاعات بیشتری درباره عایق فوم رولی قبل از اقدام به خرید عایق الاستومری رولی نیاز دارید، همه اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در همین صفحه پیدا کنید. بیایید در ابتدا با مفهوم فوم عايق رولي الاستومری آشنا شویم.برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه عایق الاستومری لوله مراجعه کنید.

 فوم عايق رولي الاستومری چیست؟ 

عايق رولي الاستومريک یکی از بهترین و کارآمدترین عایق‌ها هم برای مقاصد حرارتی و هم برای مقاصد برودتی محسوب می‌شود. عايق فوم رولي الاستومریک معمولا از اتیلن و پروپان ساخته شده است که علاوه بر استحکام، انعطاف‌پذیری بالایی نیز ارائه می‌کنند. نکته‌ای که در خريد عايق الاستومری رولي باید در نظر بگیرید این است که این عایق‌ها دوست‌دار محیط زیست هستند و آسیبی را به انسان و طبیعت وارد نمی‌کنند. به همین دلیل فوم عایق رولی الاستومریک می‌تواند یک جایگزین مناسب برای پشم شیشه و پشم سنگ باشد که ممکن است ضررهایی را متوجه انسان و طبیعت کنند. این عايق فوم رولي به‌راحتی برای انواع فعالیت‌های ساختمانی و صنعتی قابل استفاده است. ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد عايق رولي الاستومريک باعث شده است که این عایق‌ها در صنایع مختلف نقش اساسی داشته باشند. به همین دلیل است که ردپای استفاده از عایق فوم رولی الاستومری در انواع صنایع نفت و پتروشیمی به چشم می‌خورد و حتی در صنعت ماشین‌سازی نیز حضور پررنگ فوم عايق رولي الاستومری به وضوح مشهود است. این مواد ایزولاسیون؛ در برابر سرما و گرمای شدید بسیار مقاوم بوده و در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌ و غبار نیز مقاومت می‌کنند. ویژگی‌های ذکر‌شده باعث شده که پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی و خرید آن، در انواع فعالیت‌های صنعتی و تولیدی جایگاه مناسبی داشته باشد.

 فرآیند تولید عايق رولي الاستومريک 

قبل از پرداختن به قیمت عايق الاستومری رولي و شیوه خريد عايق الاستومری رولي، خوب است قدری درباره فرآیند تولید عايق رولي الاستومريک بدانید. موارد اصلی که در ساخت این عايق فوم رولي اسفاده می‌شود، شامل موارد زیر است: مخلوطی از چند نوع لاستیک مصنوعی، از جمله لاستیک نیتریل بوتادین (NBR) و مونومر اتیلن-پروپیلن-دی ان (EPDM) در ساختار عایق فوم رولی کاربرد دارند. پلی وینیل کلراید (PVC) جزء دیگر سازنده فوم عایق رولی الاستومریک محسوب می‌شود. یک عامل شیمیایی کف‌کننده جزء سومی است که فوم عایق رولی الاستومریک را به شکل فوم در می‌آورد. این اجزا در یک میکسر بزرگ، در حجم‌های 220 کیلوگرمی و یا بیشتر ریخته شده و همگی با هم ترکیب می‌شوند. سپس مخلوط از طریق تجهیزات اکسترودینگ به یک پروفیل یا شکل خاص، که معمولاً یک لوله گرد یا یک ورق مسطح است، تبدیل می‌گردد. عایق فوم رولی حاصل در یک کوره تا دمای خاصی گرم می‌شود. این گرما سبب می‌شود که جزء شیمیایی کف‌کننده از جامد به گاز تبدیل شود. این گاز‌ در محیط مایع فوم، تعداد بسیار زیادی حباب ریز تشکیل می‌دهد. این حباب‌ها همه در کنار هم قرار دارند و دیواره آنها به هم راه ندارد. برای اطمینان از پاره نشدن دیواره‌های این حباب‌ها، فوم عايق رولي الاستومری به دقت سرد می‌شود. سپس به اندازه برش داده می‌شود و برای حمل بسته‌بندی می‌شود. پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی به معنای خرید عایقی است که بدون استفاده از کلروفلوئوروکربن‌ها (CFC)، هیدروکلرو فلوئوروکربن‌ها (HCFC) یا هیدروفلوئوروکربن‌ها (HFCs) ساخته می‌شوند. از آنجا که این موارد برای طبیعت مضر هستند، خرید عایق الاستومری رولی کمک زیادی به حفظ طبیعت می‌کند. سانا عایق مفتخر است تا تمام اطلاعات مورد نیاز را فوم آلاستومری اختیار شما قرار دهد.

 فوم عایق رولی الاستومریک از نوع سلول بسته  

توجه به این نکته ضروری است که پرداخت قیمت عايق الاستومری رولي به معنای خرید یک فوم سلول بسته است. به‌طور کلی، فوم‌ها از دمش هوا در محیط مایع و سپس سرد‌شدن مایع و تبدیل آن به جامد تشکیل می‌شوند. دمش هوا در مایع، سبب تشکیل سلول‌های گازی می‌شود. این سلول‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و کاملا به هم فشرده می‌شوند. اگر فشار زیاد شود و یا با استفاده از روش‌های فیزیکی دیواره سلول‌ها پاره گردد، گاز داخل آنها خارج می‌شود و تنها تعدادی سوراخ در داخل فوم عايق فوم رولي باقی می‌ماند که هنگام فشرده‌شدن روی هم می‌خوابند و سپس دوباره باز می‌شوند. این نوع عایق، به عایق سلول باز معروف است. در مقابل عایق سلول باز، خريد عايق الاستومری رولي به معنای تهیه یک عایق سلول بسته است. در این نوع عايق فوم رولي، سلول‌ها پاره نمی‌شوند و هوای داخل آنها خارج نمی‌شود. این سلول‌های پر از گاز، منشاء بسیاری از اثراتی هستند که افراد از خرید عایق الاستومری رولی انتظار دارند. 

ویژگی های عایق فوم رولی سلول بسته

 پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی به شما این اجازه را می‌دهد که از مزایای یک عايق فوم رولي سلول‌بسته استفاده کنید. عایق فوم رولی سلول‌بسته، به‌طور کامل مانع از عبور مواد مختلف مانند هوا، گرما، سرما و گرد و غبار می‌شود. این فوم‌ها بسیار انعطاف‌پذیر و در عین حال مقاوم هستند. به همین دلیل بسیاری از صنایع خرید عایق الاستومری رولی را برای قراردادن دور لوله انجام می‌دهند. سلول‌های پر از هوا لرزش ناشی از دستگاه‌های صنعتی را گرفته و آن را خنثی می‌کنند. علاوه بر این، ساختار بسته عايق رولي الاستومريک، مانع از عبور انرژی حرارتی و صدا است و به عنوان یک عايق فوم رولي اکوستیک و ترمیکِ خوب عمل می‌کند. از آنجا که دیواره سلول‌های هوا پاره نیستند، عایق فوم رولی انعطاف‌پذیر است و می‌تواند به خوبی ضربه را به خود گرفته و دفع کند. فوم عایق رولی الاستومریک از طریق مکانیزم میرایی صدا خاصیت ضد صوت خود را اعمال می‌کند. در این روش، عایق با جذب ارتعاشات، مانع از تبدیل آنها به صدا می‌شود. یک مثال خوب از خريد عايق الاستومری رولي، استفاده از لاستیک زیر ماشین لباسشویی است که با جذب ضربات، مانع از ایجاد صدا می‌شود. با این حال، پرداخت قیمت عايق الاستومری رولي تنها به معنای استفاده از خاصیت میرایی صدا نیست. این فوم‌ها مانع از عبور صدا نیز می‌شوند و آن را به خوبی کنترل می‌کنند. همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات به مطالعه عایق الاستومریک کیفلکس بپردازید.

کاربرد عایق فوم رولی الاستومری

اگرچه فوم عایق رولی الاستومریک تمام ویژگی‌های یک عايق فوم رولي سلول‌بسته را دارد و می‌تواند در مقاصد مختلفی استفاده شود، اما بیشترین هدف از خرید عایق الاستومری رولی و پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی، استفاده از آن به عنوان عایق لوله است. لوله‌ها در تجهیزات مختلف نیاز به عایق‌کردن دارند. آنچه از لوله عبور داده می‌شود یا مایع است و یا گاز؛ که در بسیاری از موارد نیاز است دمای آن در حد ثابتی باقی بماند. همچنین، گاهی خريد عايق الاستومری رولي و پرداخت قیمت عايق الاستومری رولي به‌منظور خنثی‌سازی ارتعاشات ناشی از دستگاهی است که به لوله‌ها متصل می‌باشد. به‌طور کلی، خرید عایق الاستومری رولی در موارد زیر مرسوم است: خطوط لوله‌کشی آب گرم و سرد: فوم عايق رولي الاستومری مانع از هدررفت گرمای آب داغ و یا گرم‌شدن آب سرد می‌شود. اجزای HVAC: داکت‌های هوای HVAC، هوای خنک یا گرم را به قسمت‌های مختلف ساختمان می‌رسانند. عايق رولي الاستومريک از تغییر دمای این هوا جلوگیری می‌کند. سیستم‌های کانال داخلی و خارجی: فرقی نمی‌کند که لوله‌ها در داخل ساختمان باشند یا خارج، در هر حال پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی و خريد عايق الاستومری رولي به شما کمک می‌کند تا انرژی گرمایی آن‌چه داخل لوله‌ها می‌گذرد را حفظ کرده و صدا را خنثی نمایید. چیلرها: چیلرها نیز دارای داکت‌های هوایی هستند که عايق رولي الاستومريک می‌تواد از هدررفت انرژی آنها جلوگیری کند. سیستم‌های مکانیکی در کاربردهای صنعتی، دارویی و دریایی و فراساحلی: در همه این کاربردها، فوم عايق رولي الاستومری نقش عایق صدا یا عایق حرارتی و یا هر دوی این‌ها را دارد. به همین دلیل نیز خرید عایق الاستومری رولی و پرداخت قیمت عايق الاستومری رولي در صنایع مختلف کاملا مرسوم است. آیا واقعا لوله‌ها به عایق‌کاری نیاز دارند؟ در‌حالی‌که انواع شناخته‌شده لوله‌های فلزی مانند مس و چدن سال‌هاست که به صورت تجاری در دسترس بوده‌اند، لوله‌های پلاستیکی به دلایل مختلف به سرعت به عنوان جایگزینی برای لوله‌های فلزی محبوبیت پیدا کرده‌اند. بسته به نوع لوله پلاستیکی، پلاستیک تقریباً 25 تا 35 درصد از نظر حرارتی کارآمدتر از لوله‌های فلزی است. این بدان معنی است که پلاستیک دارای رسانایی حرارتی کمتری (k حرارتی) نسبت به فلزات است و انتقال حرارت بین سیال در لوله و هوای اطراف را کاهش می‌دهد. بر این اساس لوله‌های مس و چدن حتما نیاز به فوم عايق رولي الاستومری دارند؛ اما لوله‌های پلاستیکی بر اساس ماده‌ای که حمل می‌کنند و تفاوت دمایی ممکن است نیازی به عايق رولي الاستومريک نداشته باشند. تشخیص نیاز یا عدم نیاز لوله به عایق کاری با فوم عایق رولی الاستومریک توسط محاسبات مشخص می‌شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات و یا خرید عایق الاستومری پتویی هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خريد عايق الاستومری رولي و ملزومات آن

عايق رولي الاستومريک علاوه بر جلوگیری از انتقال سرما، گرما و صوت، در فضاهایی که باید از نفوذ محلول آب و نمک جلوگیری شود استفاده می‌شود. آنها به خوبی در برابر آب و نمک مقاوم هستند و تحلیل نمی‌روند؛ در عین حال در برابر این موارد مقاومت کرده و مانع از عبور آنها می‌شوند. این ویژگی فوم عايق رولي الاستومری، آن را برای کاربردهای زیر مناسب می‌سازد: فرآیند ترمیم و نوسازی سطوح فرسوده عایق‌کاری مکان‌هایی مانند فاضلاب و مخازن آب عایق‌کاری مکان‌های در معرض رطوبت (استخر، حمام، آشپزخانه و پشت بام) اگر قصد خرید عایق الاستومری رولی را برای هر کدام از مقاصد فوق دارید، می‌توانید پس از پرداخت قیمت عایق الاستومری رولي، آن را از همین سایت بخرید. قیمت عایق الاستومری رولی در خریدهای عمده بسیار کمتر از قیمت عایق الاستومری رولی در خریدهای جزئی است. 

 قیمت عایق الاستومری رولی

 قیمت عايق الاستومری رولي می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی تغییر کند. با این حال این نوع عایق فوم رولی نسبت به سایر انواع عايق فوم رولي خیلی گران‌ نیست. همان‌طور که ذکر شد، خريد عايق الاستومری رولي به شکل عمده و پرداخت قیمت عایق الاستومری رولی به شکل یکجا، می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها داشته باشد. عوامل موثر بر قیمت عایق الاستومری رولی شامل موارد زیر هستند: 

 عوامل موثر بر قیمت عایق الاستومری رولی

 اگر قصد خرید عایق الاستومری رولی و پرداخت قیمت عایق الاستومری رولي را دارید، باید عوامل موثر بر قیمت عايق الاستومری رولي را بدانید. این عوامل به شرح زیر هستند: کیفیت: کیفیت مواد عايق رولي الاستومريک حرف اصلی را در قیمت عایق الاستومری رولی می‌زند. با این حال، خرید عایق الاستومری رولی با کیفیت، یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت محسوب می‌گردد. قیمت دلار: فرقی نمی‌کند که خريد عايق الاستومری رولي را از بین محصولات داخلی انجام دهید و یا خارجی، در هر حال قیمت دلار نقش زیادی در قیمت عایق الاستومری رولی دارد. قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، دستمزد‌ها و... همگی تحت تاثیر قیمت دلار است. با این حال، معمولا خريد عايق الاستومری رولي داخلی با قیمت کمتری امکان‌پذیر است. ضخامت عایق: هرچه ضخامت عایق بیشتر باشد، خريد عايق الاستومری رولي با قیمت بالاتری امکان‌پذیر است. طول رول: عایق فوم رولی به شکل رول ارائه می‌شود. طول انواع مختلف عايق فوم رولي متفاوت است و قیمت عايق الاستومری رولي در انواع طولانی‌تر بیشتر است. 

مطلب پیشنهادی: نصب عایق الاستومری

 سهولت نصب عايق فوم رولي 

نصب فوم عایق رولی الاستومریک نسبتاً آسان است زیرا برش، وصل‌کردن و مهر و موم‌کردن فوم عايق رولي الاستومری با سرعت زیادی انجام می‌شود. از آنجایی که عايق رولي الاستومريک سبک و انعطاف‌پذیر است، زمان لازم برای نصب و اتلاف مواد به حداقل می‌رسد. برخی از انواع فوم عايق رولي الاستومری دارای چسب هستند که به راحتی با کندن این چسب می‌توان فوم عایق رولی الاستومریک را در محل نصب کرد. انواعی از عايق رولي الاستومريک که چسب ندارند نیز با استفاده از چسب‌های خاصی که در بازار وجود دارند، به راحتی نصب می‌گردند. 

خریداری عایق فوم رولی

مراکز متعدی برای خرید فوم عایق رولی الاستومریک وجود دارد. فوم عایق رولی الاستومریک را می‌توانید به شکل آنلاین و یا حضوری خرید کنید. اگر درباره ویژگی‌های فوم عایق رولی الاستومریکی که قصد خرید آن را دارید مطمئن نیستید، سعی کنید خرید عایق الاستومری رولی را به شکل حضوری انجام دهید. با این حال، در سایت‌هایی که امکان آنلاین بیشتری را ارائه می‌دهند، می‌توانید سوالات خود را درباره فوم عايق رولي الاستومری بپرسید و از کارشناس سایت برای انتخاب یک عايق رولي الاستومريک مناسب کمک بگیرید. برای خرید فوم عایق رولی الاستومریک مناسب، از طریق همین سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.