عایق های رولی چسبدار

عایق های چسبدار بهترین گزینه برای عایق کاری کانال ها می باشند و موجب افزایش سرعت و سهولت نصب می گردند. خود چسب دار ساده خود چسب دار مسلح

جدول مشخصات فنی عایق ST FLEX-K

جدول مشخصات فنی عایق های رولی چسبدار


مدل عایق لوله : چسبدار 
2 نوع مدل چسب
برند چسب : کی فلکس





محصولات مرتبط

محصولات مرتبط این محصول را می توانید ببینید




فوم پشت چسب دار رولی

عایق الاستومری پشت چسب دار

 انواع عایق الاستومری از جمله عایق الاستومری پشت چسب دار از حدود سال 1950 به‌طور وسیعی توسط انواع تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی تولید شده و به مصرف می‌رسیدند. با این حال، پس از گذشت این همه سال هنوز هم به طور دقیق خواص و عملکرد عايق الاستومری پشت چسب دار شناخته نشده است. چیزی که در مورد عایق فومی پشت چسبدار مشخص است، این است که خريد عايق رولي پشت چسب دار معمولا برای کاربردهای لوله و تجهیزات مکانیکی سرد (دمای زیر محیط) انجام می‌شود. عایق الاستومری چسب دار از انواع سلول بسته است و ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌کند که خرید عایق رولی پشت چسب دار را برای مقاصد تجاری کاملا توجیه پذیر می‌نماید. اگر قصد خرید عایق فومی پشت چسبدار را دارید، می‌توانید پس از پرداخت قیمت عایق رولی پشت چسب دار آن را از همین صفحه خریداری نمایید. اگر هم اطلاعات بیشتری را قبل از خريد عايق رولي پشت چسب دار نیاز دارید، ما در این‌جا همه اطلاعات لازم را گردآوری کرده‌ایم.برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه عایق الاستومری رولی مراجعه کنید.

 عایق فومی پشت چسبدار الاستومری

 عايق فومي پشت چسبدار نوعی عایق الاستومری است که پشت آن با لایه‌ای از چسب پوشانده شده است. برای جلوگیری از خراب‌شدن چسب، یک ورق کاغذی روغنی توسط تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی روی عايق فومي پشت چسبدار چسبانده شده است که هنگام استفاده به راحتی جدا می‌شود. خرید عایق رولی پشت چسب دار به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از چسب اضافی، عايق فومي پشت چسبدار را بر روی لوله بچسبانید. از آنجا که عایق فومی پشت چسبدار نوعی عایق الاستومریک است، بهتر است ابتدا با این نوع عایق آشنا شویم. 

 عایق الاستومری چیست؟

 عایق الاستومری نوعی عایق است که از ترکیب چند پلاستیک حاصل می‌شود و ساختار آن سلول بسته است. لبه بیرونی از یک سطح صاف یا «پوست» تشکیل شده است که مانع از عبور بخار، مایعات و هوا می‌شود. این نوع عایق کاملا انعطاف‌پذیر است و هنگام بسته‌شدن دور لوله و تجهیزات کمتر دچار شکستگی و پارگی می‌شود. به همین دلیل نیز گزینه خوبی برای استفاده دور لوله‌های ضخیم و یا باریک است. عایق الاستومری نسبت به عایق‌های دیگر مانند پشم شیشه و پشم سنگ، خطرات کمتری را متوجه محیط زیست و انسان می‌کند. سانا عایق مفتخر است تا تمام اطلاعات مورد نیاز را عایق الاستومری لوله اختیار شما قرار دهد.

 روش ساخت عایق الاستومری چسب دار

 یک تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی، در مراحل زیر عايق فومي پشت چسبدار را ساخته و روانه بازار می‌کند. برای ساخت عايق فومي پشت چسبدار، ابتدا دو لاستیک مصنوعی، شامل لاستیک نیتریل بوتادین (NBR) و مونومر اتیلن-پروپیلن-دی ان (EPDM) به همراه پلی وینیل کلراید (PVC) و یک عامل شیمیایی کف‌کننده در حجم‌های بالا (بیشتر از 250 کیلوگرم) با هم ترکیب می‌شوند. این مواد داخل یک میکسر خاص وارد شده و به شکل یکنواختی با هم مخلوط می‌شوند. در مرحله بعد تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی، با استفاده از دستگاه اکسترودر مخلوط حاصل را به شکل رول درمی‌آورد. حالا رول ایجاد‌شده گرم می‌گردد. گرما سبب می‌شود که عامل شیمیایی کف‌کننده از حالت مایع به گاز تبدیل گردد. گاز ایجاد‌شده سبب حباب‌هایی در داخل عايق الاستومری پشت چسب دار شده و آن را فومی می‌کند. این حباب‌ها نقش مهمی در ایجاد سبکی و ویژگی‌های عایق فومي پشت چسبدار دارد و به همین دلیل نباید بترکد. به دلیل وجود این حباب‌ یا سلول‌های سالم است که عايق فومي پشت چسبدار یک عایق سلول بسته محسوب می‌گردد. عايق الاستومری پشت چسب دار به آرامی و با احتیاط سرد می‌گردد تا بدون پاره‌شدن حباب‌ها کاملا جامد گردد. حالا تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی، آن را بریده و آماده می‌کند. طول، عرض و ضخامت عایق الاستومری چسب دار بر اساس استانداردهای موجود و کاربرد مورد نیاز عایق الاستومری چسب دار مشخص می‌شود. پس از برش، چسب مناسب در پشت عایق الاستومری چسب دار اعمال می‌گردد و با استفاده از یک ورق روغنی پوشانده می‌شود. عایق فومی پشت چسبدار پس از بسته‌بندی برای مصرف روانه بازار می‌شود.

 ویژگی‌های عايق الاستومری پشت چسب دار

 بسیاری از ویژگی‌های عایق الاستومری پشت چسب دار ناشی از ساختار سلول بسته آن است که در ترکیب با نوع پلاستیک ساختار، یک گزینه مناسب را برای عایق‌بندی لوله‌ها فراهم می‌کند. همان‌طور که به آن اشاره شد، ساختار سلول بسته عایق الاستومری پشت چسب دار، به معنای این است که حباب‌های تشکیل‌شده در فرآیند ساخت عایق الاستومری چسب دار، دست‌نخورده باقی می‌مانند. این حباب‌ها علاوه بر این‌که سبکی خاصی به محصول نهایی می‌دهند، مانع از عبور هوا، بخار آب، آب، گرما، سرما و گرد و غبار می‌شوند. 

 جلوگیری از خوردگی زیر عایق با عايق فومي پشت چسبدار

 یکی از رایج ترین مشکلات لوله‌ها در صنعت ساختمان، خوردگی زیر عایق یا "CUI" است. در این شرایط آب، بخار آب و رطوبت به مرور به زیر عایق نفوذ کرده، سبب خراب‌شدن و خوردگی لوله‌ها می‌شوند. این مشکل، هزینه‌های زیادی را برای تعویض و تعمیر لوله‌ای بر صاحبان صنعت تحمیل می‌کند. اما ویژگی سلول‌بسته عایق فومی پشت چسبدار مانع از این رخداد می‌شود. با پرداخت قیمت عایق رولی پشت چسب دار و خريد عايق رولي پشت چسب دار، رطوبت هرگز به زیر عایق نفوذ نکرده و خوردگی ایجاد نمی‌کند. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که نصب صحیح عایق الاستومری پشت چسب دار نیز اهمیت زیادی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به زیر آن دارد. 

 جلوگیری از اتلاف انرژی با عایق الاستومری چسب دار

 علاوه بر جلوگیری از نفوذ مایعات، پرداخت قیمت عایق رولی پشت چسب دار به شما کمک می‌کند تا با جلوگیری از هدررفت انرژی، صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها کنید. ساختار سلول‌بسته عایق فومی پشت چسبدار، مانعی عالی در برابر نفوذ حرارت است. با خريد عايق رولي پشت چسب دار و نصب صحیح آن، می‌توانید مانع از تبادل حرارتی بین محیط و مواد داخل لوله شوید. لوله‌ها معمولا مایعات یا گازهایی را جابجا می‌کنند که یا گرم‌تر و یا سردتر از محیط اطراف هستند. برای مثال، لوله‌های سیستم تهویه مطبوع، هوای گرم و خنک را در سراسر ساختمان توزیع می‌کنند. در این شرایط عايق فومي پشت چسبدار می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از هدررفت انرژی بکند. همین موضوع در مورد لوله‌های حامل آب داغ و یا آب سرد نیز صادق است.همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات به مطالعه عايق الاستومری بپردازید.

 جلوگیری از رشد قارچ با خرید عایق رولی پشت چسب دار 

ساختار سلول‌بسته عایق الاستومری پشت چسب دار سبب می‌شود کپک، باکتری و سایر عوامل زیست‌تخریبی به داخل آن پیدا نکنند. این در حالی است فوم‌های سلول‌باز -که در آنها حباب‌ها ترکیده و دیواره آنها به هم راه پیدا کرده است- می‌توانند محل مناسبی برای رشد کپک، قارچ و سایر عوامل بیماری‌زا باشند. این ویژگی عايق الاستومری پشت چسب دار، خرید عایق رولی پشت چسب دار را مخصوصا برای مصارف تهویه مطبوع خانگی، بیمارستانی یا اداری بسیار مناسب می‌کند. در صورت رشد کپک و قارچ در داخل عایق و راه یافتن آنها به داخل ساختمان، ممکن است سلامت افراد در معرض خطر قرار بگیرد.

 عدم انتقال صدا با استفاده از عايق الاستومری پشت چسب دار 

یکی از اهداف جانبی تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی، جلوگیری از انتقال صدا است. مایعات و یا گازهایی که در لوله‌ها جریان دارند، ممکن است صدا تولید کنند. خرید عایق رولی پشت چسب دار به شما کمک می‌کند مانع از انتقال این صدا به بیرون شوید. ساختار سلول‌ بسته عایق فومی پشت چسبدار، مانع از انتقال امواج صوتی از یک طرف به طرف دیگر می‌شود و به همین دلیل نیز در کاربردهای مربوط به آکوستیک استفاده می‌گردد. 

 عدم انتقال لرزش با خريد عايق رولي پشت چسب دار 

علاوه بر صدا، لرزش نیز یکی از مشکلات انتقال لوله است. همچنین، اگر لرزش خنثی گردد، میزان تولید صدا نیز کاهش می‌یابد. یکی دیگر از اهداف جانبی تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی کاهش لرزش لوله‌ها و تجهیزات مرتبط است. ساختار سلول‌بسته عايق الاستومری پشت چسب دار، ضربه را به خوبی گرفته و مانع از تبدیل آن به صدا و یا انتقال لرزش به لوله‌ها و تجهیزات جانبی می‌گردد. 

 فواید استفاده از عایق الاستومری پشت چسب دار 

فواید استفاده از عایق الاستومری پشت چسب دار تا حد زیادی به ویژگی‌های عایق فومی پشت چسبدار مربوط می‌شود. اگر بخواهیم به شکل خلاصه بگوییم، قیمت عایق رولی پشت چسب دار و خريد عايق رولي پشت چسب دار با مزایای زیر همراه است: جلوگیری از زنگ‌زدگی لوله‌ها جلوگیری از انتقال حرارتی بین محیط و مواد داخل لوله ممانعت از رشد باکتری و قارچ در اطراف لوله عدم انتقال صدا عدم انتقال لرزش نصب سریع و راحت: با توجه به این‌که تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی یک لایه چسب را به پشت عايق فومي پشت چسبدار اضافه می‌کند فرآیند نصب عایق بسیار سریع و راحت است.

 عايق الاستومری پشت چسب دار و انرژی UV 

یکی از مسائل مربوط به عايق الاستومری پشت چسب دار است که بسیاری از انواع عایق فومی پشت چسبدار نیاز به محافظت در برابر نور خورشید دارند. این موضوع گاهی به عنوان یکی از ضعف‌های عايق فومي پشت چسبدار مطرح می‌گردد. عايق فومي پشت چسبدار یک پلاستیک است و در بسیاری از اوقات به نور ماوراء بنفش خورشید حساس است. برف‌پاک‌کن اتومبیل خود را در نظر بگیرید. همان‌طور که برف‌پاک‌کن به مرور در معرض نور خورشید سفت شده و تخریب می‌شود، عايق فومي پشت چسبدار نیز به مرور خراب می‌شود. با این حال، نوع لاستیک عایق الاستومری پشت چسب دار نقش مهمی در میزان مقاومت عايق الاستومری پشت چسب دار در برابر خورشید دارد. عایق الاستومری چسب دار معمولا از دو نوع لاستیک ساخته می‌شود: لاستیک نیتریل بوتادین و PVC (NBR/PVC) مونومر اتیلن پروپیلن دی ان (EPDM) مونومر اتیلن پروپیلن دی ان (EPDM) نسبت به NBR/PVC در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم‌تر است. به همین دلیل نیز عایق الاستومری پشت چسب داری که از این نوع لاستیک ساخته شده باشد، در مقایسه با عايق الاستومری پشت چسب دار ساخته‌شده از NBR/PVC، دوام بیشتری در برابر نور خورشید خواهد داشت. اگر عایق فومی پشت چسبدار خریداری‌شده، در مصارف زیرزمینی استفاده می‌شود، دیگر نوع پلاستیک به کار‌رفته در عایق الاستومری چسب دار اهمیت زیادی نخواهد داشت. برای جلوگیری از تاثیر خورشید بر عایق الاستومری پشت چسب دار ساخته‌شده از NBR/PVC، معمولا یک رنگ خاص همراه با عايق الاستومری پشت چسب دار ارائه می‌شود. این رنگ خاصِ همراه عایق فومی پشت چسبدار، سفیدرنگ است و معمولا در دو لایه روی عايق فومي پشت چسبدار استعمال می‌شود تا عایق الاستومری چسب دار را از اثرات نور خورشید حفظ کند. توجه به این نکته ضروری است که رنگ همراه عایق الاستومری پشت چسب دار با رنگ سفید مورد استفاده در نقاشی خانه فرق می‌کند. این رنگ همراه با انقباض و انبساط عايق الاستومری پشت چسب دار منقبض و منبسط می‌شود. به همین دلیل نیز نباید با رنگ دیگری جایگزین گردد. عايق فومي پشت چسبدار رنگ‌شده با این رنگ به‌طور معمول، 4 تا 5 سال در برابر انرژی ماوراء بنفش خورشید مقاومت می‌کند. پس از آن عایق الاستومری چسب دار دوباره باید رنگ شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات و یا خرید عایق الاستومریک کیفلکس هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 قیمت عایق رولی پشت چسب دار

 قیمت عایق رولی پشت چسب دار بر اساس شرایط مختلف عرضه می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، با توجه به فواید زیاد استفاده از عایق الاستومری چسب دار، پرداخت قیمت عایق رولی پشت چسب دار و خريد عايق رولي پشت چسب دار کاملا به‌صرفه است. استفاده از عایق الاستومری چسب دار می‌تواند تا حدود زیادی هزینه اتلاف انرژی و آسیب به لوله‌ها را کاهش دهد. اگر قصد خرید عایق رولی پشت چسب دار را دارید، ما در این‌جا عوامل موثر بر قیمت عایق رولی پشت چسب دار را گردآوری کرده‌ایم:

 عوامل موثر بر قیمت عایق رولی پشت چسب دار

 قیمت عایق رولی پشت چسب دار تحت تاثیر موارد زیر تغییر می‌کند: کیفیت: کیفیت یکی از عوامل اصلی تعیین‌کننده قیمت عایق رولی پشت چسب دار است. معمولا یک عايق فومي پشت چسبدار با‌کیفیت، گران‌تر از انواع کم‌کیفیت است. با این حال، پرداخت قیمت عایق رولی پشت چسب دار با کیفیت، یک سرمایه‌گذاری خوب برای کسب و کار شما محسوب می‌گردد. طول، عرض و ضخامت: هرچه طول، عرض و ضخامت یک عایق الاستومری چسب دار بیشتر باشد، قیمت عایق رولی پشت چسب دار نیز بیشتر است. از آنجا که تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی این عایق را با ضخامت‌ها و ویژگی‌های مختلف می‌سازد، لازم است طول، عرض و ضخامت عایق فومی پشت چسبدار را براساس نیاز خود و استانداردهای موجود عایق الاستومری پشت چسب دار انتخاب نمایید. محل ساخت محصول: با توجه به این‌که عايق الاستومری پشت چسب دار خارجی با استفاده از دلار وارد کشور می‌گردد، احتمالا قیمت عایق رولی پشت چسب دار خارجی بسیار بیشتر از قیمت عایق رولی پشت چسب دار داخلی خواهد بود. حتی ممکن است تفاوت زیادی در کیفیت این دو نوع عایق الاستومری پشت چسب دار وجود نداشته باشد. تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی: تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت است. اگر خرید عایق رولی پشت چسب دار را از یک تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی مطمئن انجام دهید، ممکن است لازم باشد قیمت بیشتری را برای کیفیت ارائه‌شده پرداخت کنید. با این حال، خرید از تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی مطمئن، بهترین کاری است که می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در بلندمدت انجام دهید. قیمت دلار: حتی اگر خريد عايق رولي پشت چسب دار را از یک تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی داخلی انجام دهید، باز هم قیمت دلار بر قیمت‌های نهایی تاثیر می‌گذارد. این قیمت شامل هزینه مواد اولیه، دستگاه‌ها و نیروی کار است که همه آنها به شدت تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارند.

مطلب پیشنهادی: عايق الاستومری روکش دار

 تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی

 انواع مختلفی تولید کننده فوم پشت چسب دار رولی در داخل کشور وجود دارد که عایق الاستومری چسب دار را با قیمت و کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند. اگر قصد خريد عايق رولي پشت چسب دار را دارید، می‌توانید این عایق را از همین سایت با کیفیت بالا و قیمت به‌صرفه تهیه کنید. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و قیمت بالای دلار، خرید عایق رولی پشت چسب دار از برند‌های خارجی توصیه نمی‌شود. خرید عایق رولی پشت چسب دار از تولیدکنندگان داخلی علاوه بر این‌که سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها است، کمک زیادی به رونق اقتصادی کشور می‌کند. 

خريد عايق رولي پشت چسب دار

 برای خريد عايق رولي پشت چسب دار، لازم است به موارد زیر دقت کنید: قبل از خريد عايق رولي پشت چسب دار طول، عرض و ضخامت عایق فومی پشت چسبدار را بررسی کرده و آن را با نیاز خود تطبیق دهید. تنها پس از مقایسه قیمت‌ها، اقدام به خرید عایق رولی پشت چسب دار بکنید. خرید عایق رولی پشت چسب دار را از یک فروشنده معتبر انجام دهید. سعی کنید خرید عایق رولی پشت چسب دار را به شکل عمده انجام دهید تا هزینه‌های شما کاهش یابد. اگر اولین بار است که خرید عایق رولی پشت چسب دار انجام می‌دهید، حتما برای خرید عایق رولی پشت چسب دار به شکل حضوری مراجعه کنید. قبل از خرید عایق رولی پشت چسب دار به شکل آنلاین، کاربرد مورد نظر خود را با مشاوران سایت در میان بگذارید. هنگام خريد عايق رولي پشت چسب دار کیفیت را فدای قیمت نکنید. قبل از اقدام به خريد عايق رولي پشت چسب دار، از طول لوله‌ها و ضخامت آنها مطمئن شده و سپس خريد عايق رولي پشت چسب دار را بر اساس اندازه‌ها انجام دهید. برای خرید عایق الاستومری پشت چسب دار می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. همچنین اگر سوالی درباره انواع عايق الاستومری پشت چسب دار و انتخاب صحیح برای کاربرد مورد نظر خود را دارید، می‌توانید سوالات خود را درباره عایق فومی پشت چسبدار از کارشناسان ما بپرسید.